Sunday, July 31, 2011

Maaf a.k.a sorry

Benarlah kata org dengan memaafkan orang lain atau kita sendiri dengan iklas hatinya memohon maaf kpd seseorg itu akan membuatkan hati kita senang bagaikan terlepas satu beban yang kita tanggung selama neh. Macam tuh jugaklah dgn aku lepas je aku mintak maap kt kwn baik aku suatu ketika dahulu segala-galanya jadi ringan buat aku.yelah wlwpn kesalahan tuh bkn aku yg mulakan tp sket sebanyak aku ttp bersalah jugak...biasalah
manusia mesti ada buat salah kn..aku harap lepas neh hbgn aku dgn dia akan bertambah baik seperti sebelumnya.aku pn nk hidup dlm k
eadaan tenang dan senang wlwpn aku xdak bf...hee..nk jugak mention psl bf kn..haaiishh...xpe la pape pn keadaan dh kemb
ali pulih seperti sedia
kala dan xlama lagi kami umat ISLAM akan menyambut kedatangan bulan
Ramadan..bulan yg pe
nuh kemuliaan dan keberkatan. Mudah-mudahan aku mendapat keredhaan dan keberkatan daripada ALLAH S.W.T..Aminnn...!! Sela
mat Me
nyambut Ramadan :)



No comments:

Post a Comment