Wednesday, June 29, 2011

aLaNgKaH InDaHnYaaa KaLaU........


...muka aku licin xdak parut jerawat n jerawat,,probaly i look more adorable.. :) ..

....ada kereta idaman sendiri dan boleh bwk..mesti lg cool kn?? (dlm proses amek lesen keta la neh..aiisshh) :P

....aku da seseorang utk admire mesti ada semangat nk g kuliah tiap2 hari... :P

....ada lelaki yg admire pn best jugak,ada org kejar aku tiap2 hari... ;) *dlm mimpi agknya*

....ada lelaki mcm cha dea wong take care aku..hoho...untungggnyerr!!! :)

....ada lelaki mcm seth tan yg hari2 tergila2 kt aku...hmm...nice3!!! :)

....kita admire lelaki tuh dan dlm diam lelaki tuh pn suka kt kita...aaahhhhh....awesome..!!!

....kita ada kehidupan yg sempurna...haaa.....yg tuh kena usaha keras..Fighting2!!!! INSYAALLAH...... :P


No comments:

Post a Comment